3 Nisan 2012 Salı

Sosyal statü ve imaj üzerine...Metroda 5 dakika...


Doğulu anne ve genç çocuk  Mecidiyeköy istasyonundan bindiler metroya... Genç boş gördüğü yere annesini oturttu...anne başörtüsünü düzeltip yerine yerleşirken
G-otur anne diyeceklerim var...
A-sınavın mı kötü geçti oglum?
G- yoo...sınava girmedim ki...Ben polis olacağım!..
A- dellendirme insanı çocuk...
G- yokk...yok...gidip askerde kalayım en iyisi...benden özel harekat, komando olur...bereyi çekecem...fiyaka o biçim...
A-bak şunun dediğine benim dağlarda ölecek çocuğum yok...delinin zoruna bak...sust!
G- F tipi polis olayım o zaman
A-o  da neymiş ki!?
G-Fetfullah polisi...sen de rahat edersin hııı!? özel koruma mı olsam güzel para kazanırım...jilet gibi takım elbise güneş gözlükleri...
A-yeter ogul...beni üzüntüden öldürecen mi?
G-silah milah olur böyle belimde...parmakla gösterirler...sağlam nişancı derler!
A-ben burda iniyom...ne yaparsan yap
G-ben de iniyorum ...zaten son durak...polis mi olsam...yok ya asker de kalayım ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder