13 Nisan 2012 Cuma

Çivi çiviyi söker...budur bunun ilacı


Arapsaçı (Erkin Koray)
bir derdim var dinleyin ey gökteki yıldızlar               
beni benden çalarak kaybolup gitti yıllar.
aşk aşk aşk yüzünden ısdıraba kul oldum,
ömrüm böyle tükendi ne kadar zalim yıllar.
gönlüm söz dinlemiyor sevdiğimi ver diyor.
kim görse şu halimi birdaha sevme diyor.
offf aşk yüzünden.
arap saçına döndüm
çöz beni arap sacı
çivi çiviyi söker budur bunun ilacı
budur bunun ilacı....

.....
Sözüm Meclisten Dışarı ( Barış Manço)
.....
Çivi çiviyi söker derler
Soğuktan donanı buzla ovarlar
Ben zaten yanmışım dostlar
Peki beni fırınamı koysalar
Zeytin suyuna kuru ekmek 

böyle gelmiş böyle gidecek...


Unlarını eleyip eleklerini de asan ustalar ne de güzel söylemişler...
                                             
Güçlü bir şeyin etkisine, en az kendisi kadar güçlü bir başka şeyin etkisiyle karşı koyulabilir... Genel anlamda bitmiş bir ilişkiyi unutmak için bir yenisine gerek olduğu görüşüne kısmen katılsam da bu ne yazık ki tam olarak  böyle olmuyor...tecrübeyle sabit...boş kalan kalp, illaki bir başka insanı sevme ve o kişi tarafından sevilme ile dolup, her şey de düzene girmiyor...aynı şeyler tekrarlanıp duruyor...sonrası "arap saçı"na dönüyor...şimdi beni yanlış anlamayın..."akışına bırakın" diyorum...duygularınızı ve yaşanabilecekleri "engelleyin" demiyorum! İstisnalar hep olsun ve kaideler bozulsun...şaşıralım, hatta inanamayalım...sürprizlere açık olalım ve her şeyden önemlisi umut etmekten vazgeçmeyelim diyorum ve diliyorum!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder