22 Mayıs 2012 Salı

Nature morte -7-



Tweety'nin lafıdır:" bir kedi gördüm  sankiiii!" Silvester'in kafası bir görünür bir kaybolur...o sırada türlü dolaplar çeviriyordur Silvester...çizgi film mantığı ile gülünür geçilir...500 kiloluk örsler düşer "ACME" yazılı... silahlar, evler patlar, baltayla, testereyle ikiye bölünür sonra yeniden birleşir kahramanlar ...TNT'ler havalarda uçuşur kimseciklere bir şey olmaz! Silindir ezer kağıt gibi yapar, biri diğerini zarf gibi kapının altından atar...macera devam eder durur!...Ama "gerçek hayat" gerçekten ezer geçer...önüne bakmadan, acımadan!
"Bir kuş gördüm sankiii"!...emin olmak için geri döndüm yoldan ...bir kuştu...
Hoş bir görüntü değil biliyorum!...Ayazağa'da asfalta yapışmış bir serçe...milyonlarca yıl önce yaşamış kuş atalarının fosiline benziyor sanki...
Neredeyse asfaltın dokuyla bütünleşmişti...o yüzden Photoshop ile belirginleştirdim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder