23 Şubat 2012 Perşembe

özür





















cebimden özür diliyorum
yeterince dolduramadığım için
herkes güzel bir hayat ister
ben parasız da olur dediğim için
ailemden özür diliyorum
gökyüzünden özür diliyorum
sigara içtiğim için
denizden özür diliyorum
tuvalete gittiğim için
topraktan özür diliyorum
yeterince sahip çıkamadığım için
tüm tüketimlerim için
yaşamak ve üretmek adına aldıklarım
çaldıklarım ve yerine koymadıklarım için
doğadan özür diliyorum!
ciddi insanlardan özür diliyorum
arada bir gülümsediğim için
tavuğu, balığı, pizzayı elle yediğim için
"adab-ı muaşeret kuralları" kitabının yazarından
özür diliyorum
yüksek sesle müzik dinlediğim günler için
balkonda mangal yaptığım günler için
pencereden halı silkelediğim günler için
komşularımdan özür diliyorum
son 15 yıldır kimseye bir mektup
bir kart atmadığım için özür diliyorum
körelen dostluklar için
yitip giden yarınlar için özür...
yaptıklarımın hepsinde "ben" de varım; suçluyum...
inandıklarım uğruna, tüm başkaldırılarıma rağmen
tüm sorgulamalarıma rağmen
yüzde elliden fazla diğer insanlar gibi olduğum için
herkesden, herşeyden...dünyadan özür diliyorum
tarihten, geçmişten
seçemediklerim, mecbur kaldıklarım için
fark etmediğim şeyler ve gerçekler için
özür!..


Not: Yukarıdaki fotoğraf "Mimoza" filmimden...filmin birer kopyasını halen ulaştıramadığım, Janset Paçal ve Ümit Çırak'tan ÖZÜR DİLİYORUM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder