28 Kasım 2012 Çarşamba

Çiki-ta...çikinin ta kendisi!

























Köpeğin adı Çikita , dişi bir İngiliz Buldog'u...Geçen kış, bir gece Çağlayan'da bulmuş Volkan arkadaşım...sefil bir vaziyetteydi hatırlıyorum; ben de ertesi sabah tanıştım kendisiyle...sokaklarda uzun süre kalmış...egzaması yüzünden mi atıldı, yoksa sokaklarda mı oldu bilemiyorum...veteriner, ilaçlar, iğneler, banyolar derken kısa sürede kendini toparladı ve mahallenin maskotu oldu...iki ay kadar önce birden sokakta tasmasız olduğu bir anda kayboldu...aradılar, taradılar ve Kumkapı'da buldular...tinercilerin kötü emellerine alet olmuştu...yeniden döndü hayata ve aramıza...ama biz bu yaşananları düşündükçe hala kendimize dönemiyoruz...
Bu sakin, sessiz, dünyalar güzeli hayvana yaptıkları eziyetlerden insanlık utansın!
Bu arada uygun bir eş aradığımızı da söyleyelim; belli mi olur belki bir kısmeti çıkar! Bir de isim seçimi var...doğru isim midir, isim koyulana yakışır mı, ne anlama gelir pek düşünülmez! Bunu da vurgulamak istedim; tıpkı Uludağ limona-ta, nara-ta, mandalina-ta da oduğu gibi...ta...ta..tataaaaa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder