25 Eylül 2012 Salı

hepimiz uzaylıyız -1-


Forumlardan birindeki yazışmalarda şöyle diyordu: 2-3 ay önce internette Nevada çölündeki Amerikan üssünde uçan daireler var diye duymuştum. Google earth'e baktım hemen area 51(Amerikan üssü) diye arattırıp inceledim. Gerçekten de hangar gibi yerlerin önünde yuvarlak daireler bulunuyordu.Ve diğer f-14 tarzı uçaklar. Bunları görünce çok şaşırdım. Sonra bunu youtube'da da gördüm.1 ay öncesinde de tekrar google earth 'e girip ne var ne yok diye baktım. (Google Earth bildiğim kadarıyla sık sık güncellenir) Baktım ki yuvarlar nesnelerden eser yok. Bu bana ufoların amerikan üssünde tutulduğu düşündürdü. İşte youtube'da da videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=yljxmHx5Uno&feature=related  
... sonra düşünmeye başladım...çocukluğumdan beri hep gizemini korumuş bazı olayları...gökyüzünde kayan yıldızları yakalamak için saatlerce bekler ve gözlemlerdik. Bu uzun gözlemler sırasında parıldayan yıldızların arasında onlarca hareket edip sağa sola giden parlak cisimler görürdük...hiç biri uçak değildi...flaşörleri, kırmızı ışıkları falan yoktu...çok yüksekte sanki yörünge değiştiren gök cisimleriydi bunlar...sakin sakin gezinirlerdi...o zamanlar internet olmadığı için bunu gazeteye yazdığım yazılarla paylaşıp cevap aradım durdum...Bilim Teknik dergisini telefonla aradım...bunlar sayıları her geçen gün artan uydularmış! O zamandan uzayın çöplüğe döneceği belliydi...Bir gün Yalova'da balık tutarken gecenin karanlığını yarıp geçen bir ateş topu parçalara ayrıldı ve her bir parça farklı yerlere patlamalar ile düştü...dünyanın sonu geldi zannetmiştim.. atmosfere girmeyi başarmış, giriş açısı yüzünden de böyle bir sürtünme ve patlama meydana gelmişti belki de...sonra 7-8 yaşlarında benzeri bir olayda  Koca Mustafa Paşa'daki evimizde balkonda bir yaz akşam üzeri yemek yerken gördüğümüz yavaş yavaş ve yanarak gökyüzünden inen o devasa kütleyi hatırladım...denize düşmüştü...işin ilginç tarafı yemek yerken siyah beyaz küçük  televizyonda "uzay Yolu" dizisini seyrediyorduk...heyecanımı siz düşünün!
sonuncusu ve en önemlisi şüphe götürmez bir olaydı...gerçek bir "UFO"...14-15 yaşlarında Yalova Devlet Üretme çiftliğinin elmalıklarından aşırdığımız elmaları öğle saatlerinde gölge olan rahmetli halamın balkonunda, Güçlü arkadaşımla tam yemeye koyulmuştuk ki olan oldu...balkon elma ağaçlarının olduğu büyük bir alanı görüyordu...ilk ısırıklarımızı alıp birbirimize"  elma  güzelmiş" derken, bahçenin üzerine çok hızlı bir şekilde yeşil,uğultulu bir ses ile ve  parlak bir ışıkla sarılı bir cisim geldi, durdu... bir süre havada asılı kalan elips formundaki bu ışık yukarı aşağı küçük süzülmeler yapıyordu... çok büyük değildi ama mesafeyi göz önüne alarak bir kaç araba büyüklüğünde olduğunu söyleyebilirim...donup kaldık...elmalar boğazımıza kaçıp bizi boğabilirdi! Birbirimize baktık ikimizin de aynı şeyleri gördüğümüzü onaylarcasına...elmaları yıkamamadan yediğimiz için; ilaçlanmış elmaların bizi  zehirlediğini bile düşündük...ama biraz sonra bir uğultu ve dijital bir ses ile beraber geldiği hızda, düz bir  çizgide kayboldu...kime anlattıysak inanmadı...onlarda yediğimiz elmalardaki ilaç yüzünden halüsinasyon gördüğümüzü söylediler...ikimiz de aynı halüsinasyonu görebilir miydik?!  Bu bir "ufo"ydu ve biz UFO gören şanslı iki kişiydik...Tanımlanamayan Uçan Nesne, ya da kısa adıyla UFO ("Unidentified Flying Object"), kimliği teşhis edilememekle birlikte bir ya da birçok tanık tarafından gözlemlendiği doğrulanan veya doğal yapısı ve kökeni bilinmemekle birlikte kamera, fotoğraf makinesi, radar vb. gibi cihazlarla kaydedilen hava nesne ya da  fenomenlerine  verilen addır.Tanımlanamayan uçan nesne, kimliği teşhis edildiği takdirde (meteoroloji balonu uçak vs.) UFO olmaktan çıkar.Popüler Kültürde  ise Dünya-dışı oldukları varsayılan her türlü uzay gemisi için UFO terimi kullanılır. Bunun yanısıra bu anlamda "uçandaire" terimi de kullanılır. Geçmişte de UFO gözlemleri yapılmış olmakla birlikte, gözlem raporları 1950’li yıllardan itibaren, özellikle ABD’de büyük bir artış göstermiştir. Bu yıllardan itibaren, yeryüzünde, günümüze kadar onbinlerce tanıklık kaydedilmiş...Yıllar önce Erich Von Daniken'in tüm kitaplarını alıp okudum...gizemli olayları, bu konuda çıkan haberleri, belgeselleri her zaman aynı heyecan ile izledim... Bilinmeyen" diye bir dergi çıkıyordu o yıllarda onu almaya başladım...ve anladım ki hepimiz uzaylıyız! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder