23 Aralık 2012 Pazar

Ben kimim?..kimim ben? -2-


Herkes gibi benim de düşlerim var...güzel bir yaşanmışlığım ve anılar...Zaman hem iyi hem kötüyü beraberinde getiriyor ve götürüyor..."kötü"olaylar bazen bizimle kalmakta israrcı oluyor ve peşimizi bırakmıyor...istikrar; en çok istediğim! Kontrollü, sınırlarını benim çizeceğim bir rutin belki...peki ya macera!..artık macera istemiyor muyum?! yoksa yaşlandım mı?!Tüm cevapları bilseydim hiç bir şeyin anlamı kalmazdı bu hayatta...ve tabi bizi yaşama  bağlayan mücadele isteği de...
Eski fotoğraflara bakıp tekrar tekrar hatırlıyorum o günleri...ama daha yeni fotoğraflara da yer var albümde!


                                                     












İlk evliliğimin bitişi..."ok yaydan çıktı...ne olacaksa olsun!"

Doğa içinde; doğa ile bütünleştiğim günlerden....





                                                        












Askerliğin bitmesine az kalmıştı...sayılı gün geçti bitti...
ama çok şey aldı götürdü!


                                                

















İki evlilik arası "Bekarlık sultanlık" günleri...
Sarayburnu'ndan tuttuğumuz zarganaları ızgaraya atmadan, günü "vermut" ile kutluyoruz... 


                                                          

















Biraz daha eskiye gittim...İçten takma motorun ipine asılıp uzaklara gittiğim, teknede geceleri göğü, yıldızları yorgan yaptığım günler... 



                                                                  
















1985-86 yılları...Balık bolluğu, enerji, gençlik ve  o günlerde eksik olmayan bir de gülümse!

"Hopi"(barışçı kızılderili kabilesinden alıp-vermiştim ismini) 
3-4 yıl can yoldaşımdı...sokaktan geldi, sokağa döndü...



                                        











Zaman zaman kararsızlığa düştüm yolculuğumda...belirsizliklerde bile gülümsüyormuşum!
















Doğal Hayatı Koruma Derneği-Kuş Bölümüyle bir çok proje için Türkiye'yi gezdim diyebilirim! 
Aşağıdaki fotoğrafta, Hava Limanında, bavul içinde yurtdışına kaçırılmak istenen "saka"ları yaşam alanlarına geri salarken...







                 












Zaman zaman "silik" çıktım, bazen "net"siz, bazen de az "poz"landım fotoğraflarda...
zaman zaman isyan ettim; içimi döktüm İstanbul'a...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder