26 Ocak 2015 Pazartesi

"mutsuz insanlar"- "mutlu kuşlar"!

Uzun zaman sonra Yalova'da nefes aldım ve özlediğim  o uzun doğa gezilerinden sonra kısıtlı zamanda " küçük bir tur" gerçekleştirdim. Cumartesi sabahı kasvetli ve sert hava zevkimi biraz kaçırsa da sonrasında güneş gülümsedi!  Sabah süzme mercimek çorbasıyla içimi ısıtıp karnımı doyurdum ama temiz havada iki saat sonra kurtlar gibi açıkmıştım... güneş iyiden iyiye ısıtmaya başlasa da rüzgar sürekli ve  kararsızca araştırma çizgileri çekerek  ürpertti...Sürekli herşeyden şikayetçi olan, mızmızlanan biz"mutsuz insanlar"ın aksine doğada ise canlılar "insan" faktörüne rağmen mutlu görünüyordu!
Küçük gezimden bir kaç kuş fotoğrafı paylaşmak istedim!


Karaboyunlu batağan(Podiceps nigricollis)

yeşilbaş ördek (Anas platyrhynchos)

saz tavuğu(Gallinula chloropus)

söğüt bülbülü(Phylloscopus trochilus)


küçük martı( larus minutus) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder