31 Ocak 2013 Perşembe

Arkadaş























Arkadaş bazen önde yürür
yol gösterir, korur...
bazen arkada yürür,
mütevazidir,gölge etmez...
arkayı korur sanırsın 
arkaya sığınır!
yanında yürür
karındaş gibi yanında olur 
ya da beklemediğin bir anda
kalleş gibi arkadan vurur!..

Sözüm meclisten içeri-dışarı; meclisin her yerine!
Gerçek dostlar, arkadaşların arasında sahteler sırıtır bir bir...yıllar içinde hepsini gördüm, yaşadım...hayattaki arkadaşlarımın çoğu dağıldı;eşlerinin, işlerinin kölesi olup sustular...sistem susturdu, insanları birbirine küstürdü, kırdırdı...."Her koyun kendi bacağından asılır" diyecek şimdi üç beşi"...o üç beşine her yol mübahtır demiş ya sistem!..ve giydirmiş ya o maskeleri... 
Sistem içlerini boşaltırken kimilerinin, benim gibi kimilerine de"sitem" dolduruyor!
Anladım!..iş yerinde de arkadaşlık ancak bu kadar oluyor...

Gerçek dostlar kendini bilir...onların yeri her zaman ayrı...yarası olan gocunsun! 
yine "giydirmişsin" diyecekler...olsun varsın ne olacaksa olsun! Zaten ne geldiyse başıma "dilim" yüzünden gelmedi mi!? 

...
yaktım gemilerimi
dönüş yok artık geri
tak etti canıma bu maskeli balo
bu maskeli balo
ve onun sahte yüzleri...

...
ve arkadaş!
"arkadaş" diyorum bak yine!..
ama yalan oldu
ortak olmak her sevince, 
her derde, kedere 
yalan oldu
yürümek ömür boyu, beraberce...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder