5 Haziran 2013 Çarşamba

"bugün artık yarındır"!

Bu gün öyle duygular içindeydim ki; bir yandan bir tüy gibi hafif hissettim kendimi, diğer yandan malın, mülkün, paranın, maddenin veremeyeceği bir haz ve huzur kapladı içimi....dedim"düş mü görüyorum"!?
Dedim "hiç sarhoş olmamışım geçmişte...onlar "çakır keyiflik" miş!..bu gün tertemiz -biber gazsız havada mutluluktan sarhoş oldum...huzurdan, coşkudan, dostluk ve paylaşımdan...ister düş ister gerçek hiç bitmesin!
Bir biri içine geçen kokulardan, seslerden, gülen yüzleri görmekten sarhoş oldum...(Kandil gecesinde Allah günah yazmasın!) Alkolsüz de sarhoş olunabiliyormuş! Şarkılardan, güzel sözlerden, "kakafoni" olmadan da düşüncelerin  özgürce söylenebileceğini görüp sarhoş...hem de hep bir ağızdan...Bu gün hiç bitmesin..."bu gün artık yarındır"! Teşekkürler gençler ve daima genç kalanlar!











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder