18 Mart 2013 Pazartesi

video

Görünümleri görünür kılan ışık...onları görüntülere taşıyan...var olanı bize gösteren, isterse karanlıkta bırakır ama...görüyorum-"video"-duyuyorum-"audio"-istesem de istemesem de!..gözümü kapasam duyuyorum...canlandırabiliyorum görüntüleri, istesem de istemesem de...kimse sormuyor...gözüme gözüme sokuyor reklamlar...telefonla her gün onlarca taciz...şehrin gürültüsü kuduz bir köpeğin hırıltısı...imgeler dönüşen değişen... tahta kurtları kemiriyor ağacı içten ...küçük ödüller ; bir sigara, bir parça çikolata, bir kahve molası, oğlunun mis kokulu saçları, akşam bir şişe bira, kenarından dudağın eksik bir öpücük...vasat günlerde saatlerce rasat...vaatler, yalanlar, hayal kırıklıkları...bitik şehir, yitik gençlik...tavsiyeler, tasviyeler...iyelik ekleri,  kipler...nesne ve özne girmiş birbirine...kim kime özeniyor...parmaklarım oltanın misinasını unuttu, denizin tuzunu dudaklar...tövbeler, yeminler...küçük kandırmacalar, köşe kapmacalar, etlere asılı kancalar...video...ince bir kan sızıyor üstü beyaz örtü cesedin başından...bugün akşam olurken...bir anda görüyorum metrobüsün camından...video..."amici, diem perdidi"...dostlar bugünü de harcadım!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder