15 Kasım 2011 Salı

Cüneyt Amca...

Asker toplamak amacıyla hazırlanmış Sam Amca afişleri I.ve II.Dünya Savaşında kullanıldı...
Burada afişe böyle bir "müdahele"yi gerektiren olayı da anlatmadan geçemeyeceğim.
Üniversitede derste kullanmak üzere getirdiğim "Harici hard disk"i ders bitiminde bilgisayara bağlı unuttum. Öğrencilere örnek proje göstermek için aşağı odama indim. On dakika sonra hard diski unuttuğumun farkına varıp sınıfa çıktım...yoktu...gitmişti...içinde yedeği olmayan tezim, fotoğraflar ve yazılarımla beraber...Bir kaç gün iyi niyetli bir biçimde bekledim...sonra gitgide umutlarım tükendi... son çare içinde bulunduğum bu durumu espirili bir şekilde ifade etmek istedim...15 gün boyunca koridorda afişi ve beni görenler gülümsediler ama sonuç yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder