10 Mayıs 2013 Cuma

Dikken yatay!

Dün akşam Kadıköy-Karaköy seferi yapan bir vapurda karşılaştım onunla...yumuşak bir yastık ve yatak arar gibiydi...gerindi, esnedi sonra kafayı sert tahta kapıya dayadı gözlerini yumdu...rahatsız etmeden fotoğrafını çektim...vapurda dolaştım ve aynı yere geri döndüm; bir de ne göreyim bizim dede yerde yatıyor...gözler açık nefes alıp vermiyor..kimse ilgilenmiyor...koştum nabız var ama vapurda hiç bir görevli yok...kaptan köşküne çıktım, karanlığın içinde bir görevliyi bulup aşağı yetiştirdim ama adam benden bilgisiz çıktı... bir ara nefes alıp kıpırdandı ve kalbini tuttu acıyla!..."bu içmiş" dedi görevli...sonra su döktü adamın üzerine..."dur ne yapıyorsun" diye müdahele ettim... bir diğer  kişi bir türlü 112 ye ulaşamadı...Karaköy'e yanaştık, iskeleye görevlilere koştum ...ardına kadar açık kapıdan içeri girdim kimse yok...hayalet iskele sanki -yolcuların dışında-...vapura geri dönemedim...ve Köprüyü yürüdüm bir sigara yakıp..umarım kurtulmuştur diyerek... fazla yorum yapmıyorum...benden bu kadar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder