16 Ağustos 2012 Perşembe

"ben sana değil aslında resmine aşık oldum galiba!"

Kimi, neyi nasıl ve ne zaman  sevebileceğimizi bilemediğimiz gibi "bir gün", "bir saatte" ama ne zaman öleceğimizi de bilemeyiz...Onun için hiç yaşamamışcasına yaşamak, dolu dolu yaşamak lazım her gün yeni baştan...seni en güzel, en saygın halinle hep hatırlayacak bir sürü dost ve hatırlanacak onlarca eser, yüzlerce iz,  kocaman bir aile ile havada asılı kalmış; sanki bırakıp  hiç bir yere gitmemişin gibi bir duygu...
Tüm bir ömür sevgiyle dolu olsun yürekler ve sevdiklerimizle çerçeveler!..

Oturup bir beste yaptığımda mükemmel olmasını, doğru ölçüsünde ve iyi icra edilmesini çok fazla düşünmem...mühim olan duyguyu karşı tarafa geçirmektir...bunu başarırsam ne mutlu bana! Hiç bir zaman bir şeyi tam ve eksiksiz yapmadım...çünkü biz insanlar kusursuz canlılar değiliz...mükemmeliyeti ararken bir de bakmışız hayata hiç bir şey geçirememişiz...ömür bitmiş gitmiş...Kusuruma bakmayın!

Ben sana değil aslında
Resmine aşık oldum galiba
Böyle güzel bir günde
Bu nasıl manzara
Bakmaya doyamazken resmine
Bak boş kaldı yine çerçeve
...
Cüneyt Gök-2012


“Ben senin resmine değil de sana âşık olsaydım o zaman ne olacaktı? Belki bir kere bile bakmayacaktın yüzüme, belki de alay edecektin sevgimle… Hâlbuki resmin bana dostça bakıyor, iyilikle bakıyor ve ebediyen bakacak. Hayır! Benimle resminin arasına girme. İstemiyorum seni! Ben senin yalnız resmine âşığım.”

Boyacı Halil (Müşfik Kenter)/ Sevmek Zamanı
  Metin Erksan ve Müşfik Kenter'in  anısına...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder