15 Temmuz 2013 Pazartesi

yeniden

yeniden başlayabilmek; aynı yollardan tekrar tekrar geçmek ama her geçişte yeni bir şey öğrenerek...hayatın diğer yüzünü görerek...istifalarımın arası üç buçuk ay! Tam da her şey yoluna girdi derken "sorun sağanağı"...abi derken bir de baba eklendi sorunlara...artık birlikte gidiyorlar doktora; doktorları aynı, birlikte gidiyorlar  kemoterapiye..daha bir sürü sorun ama en mühimi "sağlık"la ilgili olanlar...evde de terapiye devam edip hayatın güzel yanlarını anlatıp göstermeye çalışıyoruz ama nereye kadar şarj olamadıktan sonra!..aslında en iyi "şarj" sahip olduklarını görebilmen ile gerçekleşiyor...şu anda ben görüyorum mesela: OĞLUM! karşımda test çözüyor yaz tatilinde! sonra gidip bilgisayarını açıp oynayacak ama her şeyin ortasında, her şeyin farkında...şarj gerçekleşiyor onu görünce ...sonra sokağa çıkıp  o karmaşanın içinden bir şeyler dokunuyor kalbinin köşesine; ne güzel diyorsun, ne komik, ne trajik, ne hoş, ne kadar aptalca, ne saçmalık, ne garip vs. vb.görüntüler, görünümler, bir araya gelmeler tesadüfler, çelişki dolu, kontrastlıklar, kaotik esstetik...işte beni şarj eden, ihmal ettiğim bloğa geri döndürten,  "yeniden" dedirten bir kaçı:


Geçen sabah bir önceki günden kalan kahve fincanımla karşılaştım ve "o" gülümseyen yüz beni de gülümsetti...fincanı yıkamadım saklıyorum; hani hayatının ilk öpücüğünden sonra bir hafta suya sabuna dokunmayan biri gibi!





İki parçadan oluşan bir afiş hızlı yapıştırılır ise işte görüntü böyle kayar ve karşına sanki  takma dişlerini takmayı unutmuş biri çıkar.




Objektif olmam lazım...birazdan o fotoğraf makinesinin objektifinin ömrü kısalacak ama güzel bir fotoğrafa değer!




Balık yasağı ve sıcakların artmasıyla balıkçı tezgahları "neredeyse" boşaldı!



Sıcak hepimizi  etkiliyor...dostlarımızın suyunu unutmayalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder