24 Temmuz 2013 Çarşamba

ayva tatlısı renginde...



Ayva tatlısı renginde bir dolun ay şehrin üzerinde yükseldi biraz önce...zor bir gece yine...oğlum bilgisayarın önüne yapıştı bu yaz ancak bir böcek ile burun buruna gelince kalktı yerinden...sonra ikincisi de çıkınca evi ve odasını işgal ettiklerini düşünmeye başladı...fırsat bu fırsat onu evden biraz olsun başka bir aktivite için çıkartmayı başaramadığım için evet dedim bu bir istila evi ilaçlatacağım ve tüm gün içeri girmemeliyiz!...zavallı iki böceğin de "tahta kurusu" olduğunu söyledim... "ilaçlamada evde olmamamız gerektiğine emin misin? diye sordu...offf dedim!...bu da işe yaramayacak...böcekleri yakalayıp bir kavanoza koydum; birinin rengi daha açıktı ve diğerinden küçüktü tahminen erkek olduğunu düşündüm...veee kavanozun içinde 30 cu saniyede erkek dişiyi buldu ; çiftleştiler...inanılmaz olan evin içinde iki gündür birbirlerini bulamayan çifti bir kavanozda buluşturmuş olmanın ötesinde bu şartlarda bile çiftleşmeleri!!!!!! biraz önce onları saldım ve ayın yükselişini seyrettim"ayva tatlısı renginde"...sonra rengi açıldı, açıldı ve tatlının üzerindeki kaymak rengine büründü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder