25 Ekim 2011 Salı

...bir basamak daha inmek için...


Marmara Üniv.Haydarpaşa Kampüsü-2009

                                                                                                
Akıyorum
Durmadan
Habire
Biteviye
Tam doldurduğumu zannederken
Bir boşluğu
Zaman yalanlıyor beni yollarda...
Otobüsü evim kadar
Sevmeliyim...
Avucumda havayı ne kadar hapsedebilirim diye
Düşünmemeliyim
Kabullenip bir sonu
Tabutumu yatağım
Kadar sevmeyi öğrenmeliyim belkide
Ama...
Değişiyorum
ama
Dönüşüyorum
Durmadan
Habire
Biteviye
Tam oldum derken
Çürütüyor zaman
Hep birlikteyiz ;
Öncem, sonram ve şimdiki “ben”
Küflü bir duvar kağıdının solgun desenlerinde
Yorgun bir koltuğun tırmık izlerinde...
Tirbüşonu bulan
Şu şişelerin ağzını mantarlayan adam mıydı!?
Hayır hayır düşünmemem lazım...
 “okyanusu geçerken deniz tutarsa inemezsin”
demişlerdi ya gemiden
olsun yolun ortasına varmışsak eğer
her iki kıyıya da yakınım  diyorum o zaman
ama her ikisi de uzak
yine de
değişiyorum
dönüşüyorum
düşünmemek için
aynı koltukta
öyle bir çekiyorum ki sigarayı
ciğerlerimin içini sıvıyorum
nefesimi tutup hapsediyorum odalarında
buğusunda birleştirip damlaları
camdan kaydırıyorum
güneşi avucuma alıp
dişlerimi sıkıyorum
soğuk trabzanlara tutunup
çıkıyorum merdivenleri
bir basamak daha
inmek için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder